living my dream



Mitt hjärta har gått på helvarv hela dagen idag
, helvete vad nervös jag var när jag kom till skolan. Men jag haffade åt mig lilla micke som jag förklarade mig för.. så den delen känns väldigt bra nu. :-P Tydligen hade jag friat till hans kompis, yeey. Good job nazlie. Hade somsagt en mattelektion idag och min mattelärare är kanske bäst, hon förklarar sååå bra och är så söt och glad.


Sen resten av dagen har ju bara varit piiiinsaaaam, sista gången jag hängde med kenth iallafall. heregud den killen har inte alla hästarna hemma.. Han är dendär lillebrorn som jag borde ha fått, :D


Nu ska jag pumpa musik och peppa inför imorgon.
Städa ska jag göra också, fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0