Wake up honey

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
Mimmi
2. Personen du pratade I telefon med: Dallas
3. Du fick SMS av: Sabina
4. Du kramade: Mamma ;>

IDAG
5. Kläder:
Mysbyxor <3
6. Bättre än igår: Jag är hemma.

IMORGON
7. Är det:
torsdag.
8. Planer: gå till skolan
9. Något tråkigt som händer imorgon:
inget får ja hoppas.

FAVORIT
10. Nummer:
har inget.
11. Färg: rosa
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Nej :)
14. Humör för tillfället?: happy happy

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
var att inse hur trött jag var.
16. Vad åt du sist?: frukost hos micha, :D
17. Vad irriterar du dig på?: just nu att grannen borrar.
18. Tror du på distansförållanden?: nej :)
19. Vem tänker du på just nu?: hehe.....
20. Tror du att personen tänker på dig med?: icke sa nicke
21. Vart reste du sist?: reste och reste, ;o bålsta?
22. Vad gjorde du igår kväll?: jag var med mami.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mami troja.
24. Ler du ofta?: jämt, typ :D
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: skönhet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: absolut
27. I vems säng sov du i igår natt?: min systers
28. Vilken färg har din tröja?: grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
att jag har.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: yesyes
31. Gråter du när du skadar dig?: ibland ;$

GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
JA :D
33. Vad gör dig glad?: alkohol!
34. Önskar du att du var lyckligare?: nejnej
35. Är lycka överskattat?: nejnej
36. Kan musik göra dig glad?: jaa

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
haha ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja såklart
39. Har du en flick/pojkvän?:
icke sa nicke.
40. Är du nöjd med det?: såklart
41. Är du kär?: nejnej

HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
grrrr.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: HAHA, säkert.
44. Är du en mobbare?: nja...
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: aa ;P
46. Har du blivit sviken någon gång?: yee.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
ja faktiskt, när den går bra.
48. Favoritämne?:
Svenska.
49. Värsta ämne :
Matte, ;o
50. Favorit lärare :
Anneli :D hur söt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0