we took too many shots

GUUUD, vad är det för fel på mig? :O snälla berätta det.....
ångest kan jag lova att jag har idag, fast såndär skön ångest!
såndär ångest som får mig att känna att jag lever...




Ska vi dra min kväll kortfattad? Jag snodde med mig öviks-Robin och drog på memento, jag kanske inte var världens bästa sällskap, förlåt. ;o En tjej flippade på mig på bussen ner till stan. hon började säga att robin hade varit otrogen mot mig hela vårat förhållande.. jag skrattade bara. det var ett år sedan det tog slut, get over it. SERIÖST!



På krogen blev det kareoke med min syster & hennes vänner. Jag ramlade, PÅ KROGEN!!! döda mig. Jag fick en öl över mig :) japp. EN ÖL!!!!! dendär tjejen kan inte ha varit frisk. :P jag var så full så jag fattade ingenting heller, så jaa.


hur galet söt är inte jag här? SJUUUKT! :D

Sedan skulle jag hem.. det är väll där den värsta ångesten kommer.. jag fick syn på en kille som går på min skola, jag tror jag sa väldigt pinsamma saker. JAG SKA INTE GÅ TILLBAKA TILL MIN SKOLA, XD hahahaha. fyfan! Jag är så jävla dum.


kom tillslut hem.... ringde mamma, vet inte men tydligen hade jag grinat som ett as och suttit och upprepat samma saker 1298557 ggr. Mamma tyckte inte om mig igår tror jag. Kvällen slutade iallafall bra. :D Tur för mig att jag har snygga grannar.. som tillochmed ställer upp och sover hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0