Just one more kiss

Festade med helt bra gäng i fredags, :) sandra, ida, dallas & angelica.
hade kanske hur kul som helst. Bilder? ja varsegod! :-D


vi skulle grilla, men 3 tjejer som skulle tända en grill gick åt helvete. slutade med att vi gick in till mig och stekte köttet istället, men det smakade iallafall grillat, :D för en stund låg den på grillen. Kanske hur najs som helst.









Det blev såklart memento för oss, jag, sandra & dallas sjungde först " girls just wanna have fun " hahaha, skämdes som en gris. vi var liiite för full troja ? jomenvisst. Kvällen slutade awesome och jag var inte hemma fören klockan 9 lördag morgon, :p rockstar baby!




HAHAHAH, justja, jag hade ju värsta snefyllan, så jag var lite halvt sur på ida mest hela kvällen, sen sandra åkte på det värsta. Jag hade en cider i min hand, så hon bara drog i mig " NAZLIE, vi ska dansa " så jag spillde ner halva mig & min mobil, så jag hade tydligen skrikit  " SANDRA!!! RÖR DU MIG EN GÅNG TILL SÅ SLÅR JAG IHJÄL DIG! och så knuffade jag henne, HAHAHAHAH " så knuffade hon tillbaka och bara " VAFAN ÄRE FÖR FEL PÅ DIG???????? " så gick ja o satt mig, så kmr hon dit och bara : DU ÄR SÅ JÄVLA SUR.


Sen ignornerar vi varandra ett bra tag, jag lekte så jävla känslokall, fan vad jag är bra på sånt. Hon måste blivit helt förstörd stackarn... hahahhaha elller???? ;)


Sen så ute skulle hon dra hem så vi tjaffsa lite... och vakterna bara : Inte bråka tjejer. vi bara : HEHEHE nejdå, vi är bestfriends och så visade vi våra halsband ( jag har tappat bort mitt nu, :( inte kul...jag som ALDRIG tappar bort saker, helvete! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0