Why won't you give me something?

Jag är kanske sveriges sämsta flickvän just nu. Jag har blivit helt careless vilket gör att fredrik är en suris hela dagarna. Och när han blir sur så blir jag bara ännu mer careless. Jag tror jag är fredriks riktiga kärlek, vilket gör att han är lite mer rädd om mig än vad jag är om honom.


Det är så jävla lätt att se allt med helt andra ögon nu. Och eftersom jag är fredriks första riktiga förhållande så kommer han efter mig också ha en massa saker han kommer att inse, för just nu så gör han alldeles för mycket i vårat förhållande vilket tillåter mig att ta honom för givet och vara ett svin.


Nä, kanske dags att börja ta tag i saker & ting nu. Kanske ska gå en kurs i "how to be a better girlfriend" Saknar faktiskt fredrik ikväll :/ sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0