But baby I belived you

Imorse så var jag uppe med tuppen, huhu.. redan klockan 8. Runt 10 tiden hämtade pappa upp mig i stan och jag åkte med han när han jobbade. Sedan åkte vi upp till sjukhuset och hälsade på farfar som förra fredagen fick en stroke och hamnade på sjukhuset.



Det var riktigt jobbigt att träffa honom, direkt när jag kom in till hans rum så kände jag hur tårarna ville ut, men jag ansträngde mig för att inte börja grina då jag tänkte att de bara hade blivit jobbigare för farfar om jag började grina. Men direkt efter jag kramat honom & sagt hejdå och vände mig om så började jag tokgrina.


Min söta bästa lilla farfar, :( jag vill inte se honom såhär!



Efter vi varit hos farfar så åkte jag med pappa på några ställen och sedan åkte vi till hans jobb & han bjöd mig på lunch, en asgod rostbiff sallad. Så det var väldigt snällt :) Usch, nu sitter jag & grinar bort mitt smink... Ska åka upp på måndag eller tisdag igen och träffa min bästa farfar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Nathalie som farfar sa att du alltid heter,det vart ju ganska jobbigt endå. Men det tar ett tag innan värsta chocken lägger sej,du kommer säkert att få en till senare.Ha det så bra. Pappa

2011-02-04 @ 16:05:15
Postat av: Eva

Hej Nathalie, som jag skrev på Fb, det är min pappa och din farfar, fortfarande. Vi har tur att han får ha sin humor och sitt tal kvar. Resten är inte det viktiga. Kram från faster

2011-02-04 @ 19:37:23
URL: http://www.luckan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0