Dust to dawn

När vaknade du imorse?
- jadu, vaknade ett antal gånger men klev upp 12?

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- HAHAHAHA, jag hörde fredrik stöna, så jag funderade på det. :P

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Ida har ringt, ;D ida babblade på rätt bra :|

 

Vilket humör är du på?
- sjukt bra humör. :D

 

Vad har du på dig just nu?
-  mina pyjamasbyxor, en t-shirt.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- ben & jerrys brownie ;o


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- bröd & cola :P

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- google

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Idag ska jag väll pussas med fredde & ikväll, samma? :D

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- California King bed - Rihanna

 

Varför ska man läsa din blogg?
- Frågan är varför man inte ska läsa den.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Jag har fått det, att jag var fin ;>

 

När fotade något senast, och vad?

- För en stund sedan på mig & freddy.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Nej det tror jag inte.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- väggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0