No one makes it on her own

- Tappa tänder: Kan betyda ängslan inför mognad och att stå inför oberoende och ansvar; förlust av dragningskraft. Araberna tror att om man drömmer om att tänderna faller ur, betyder det att en broder eller en son har problem. En kvinna drömde att hon tappade tre tänder, dagen efter fick hon veta att hennes son skjutits i huvudet med tre skott. 

- Att tappa tänder i drömmen kan också betyda otur eller kommande förändring.


- Spotta ut massor av tänder: Du vill erkänna något,
eller uttrycka något känslomässigt.

- Tänder som ramlar ut: Ofta känsla av förlust,
såsom dödsfall. Åldrandeprocess. Mognad.

- Enstaka tänder: Förlust, förändring, död för någon.





En dröm som alltid är återkommande för mig är att jag tappar mina tänder, det är hemsk... bara denna vecka har jag drömt det 2 gånger. ;O Och nu när jag läste sån "drömtydar grej" blev jag inte ett dugg peppad på att drömma det nåmer...


Har ni nån återkommande dröm? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0