Nothing on you

Förkyldningen slog till hårt igår, somnade redan klockan 9 av att jag var sinnessjukt trött. Sovit jätte dåligt då jag frysit & vaknat 45496 ggr av att ja knappt kunde andas. Försökte få fredrik att säga " nä nazlie, du är för sjuk för att gå till skolan idag "


Men nej, han vägrade, och tack vare honom kom jag 25-30 minuter försent,
min lärare vart iallafall glad att se mig,  vilket var lite roligt. huhu..


- Men heeej! vad kul att se dig, du bara försvann förra terminen
- jaa :p jag gjorde ju det.
- Jag kommer tillochmed ihåg vad du heter, isabelle.
- ja, fast isaBELLA ;)




Nu tänkte jag lägga mig i soffan ett tag & vänta på att kenth kommer och lämnar min odåga till hund.. Ska försöka sova så mycket jag kan så jag blir frisk tills på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0