She is so sexy

Nu tänker jag vara helt ärlig, JAG HADE DEN SJUKT KULASTE KVÄLLEN IGÅR ! Fyfan den var helt underbar. Var förfest hemma hos mig, började att jag, sandra, elin (ds) & Dallas var här. Sedan kom bork, dennis, dala, & steffe hit. I början var nykomlingarna lite trista, men dom blev roliga tillslut :D.


Jag tror dom döpte om min lilla ilska också, till ismet :O
hahahaha, aja.. krogen, kareoken, allt var perfekt!
men varför missade jag strippan? FAN!

Sedan drog jag, ds & sandra på efterfest i granloholm,
hahahaha, det var 4 polska killar där som kunde typ NOLL svenska.
jag lärde dom lite svenska ord, mogen som jag är.


How are you = Jag är bög
Bye bye = Snopp snopp


HAHAHAHA; jaaaaa. dom satt sedan. Jag är bög, snopp snopp.
JAG DOG :D helt awesome kväll, och klockan 5 imorse skjussade
killen som vi drog på efterfest med hem oss, as braaa :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0