When you think you're alone

Imorgon ska min bäbis (fredrik) operera sig, jag är faktiskt nervös. Visst det är ingen "allvarlig" operation, han ska bara ta bort sina halsmandlar, but still.. inte rolig tanke att han ska sövas. MM, jag har inte missat att jag kommer sitta ensam (med ilska) på alla hjärtans dag, but thats okey.


Så nu får jag önska min lilla groda good luck imorgon och hoppas på att han bättrar sig snabbt så jag har någon att bråka på, heheheheheh ;)


Måste även säga att jag är sinnes sjukt kär i min pojkväns mjukisbyxor, ;) tror jag stjäl dom av honom. Eller så gör vi ett byte baby :D Du får mina rosa? okey? du är on? asbraaa!! LOVE YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0