Please don't judge me

Var är din mobiltelefon? alldeles bredvid mig
Var är din andra hälft? hon ligger här i sängen med mig (smirre)
Ditt hår? fick sig en rejäl klippning igår ;D
Det bästa du vet?
Din dröm inatt? fyfan, jag drömde att min mamma dödade mig.
Din dröm/ditt mål? det är hemligt än så länge
Rummet du är i? sovrummet/vardagsrummet.
Din skräck? döden & mörkret.
Var vill du vara om 6 år? på samma plats med annorlunda förutsättningar
Vart var du igår kväll? hemma hos mamma på myskväll
Vad är du inte? morgonglad
En sak du önskar dig? Att saker & ting ska fixa sig.
Var du växte upp? I bredsand
Det sista du gjorde? var ute med ilska
Dina kläder? sitter i pyjamas fortfarande
Din TV? den är silvrig
Ditt/dina husdjur? hund
Din dator? en bärbar som är dum i huvudet
Ditt humör? är sjukt irreterad
Saknar någon? jimmy <3
Något du inte har på dig?
BH haha :p
Favoritaffär? hm.. HM kanske?
Din sommar? den var helt okej
Älskar du någon? Min familj & smisky
Favoritfärg? rosa
När skrattade du senast? nyss typ
När grät du senast? en stund sedan ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0