What the hell

Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen igår, den var varken bra eller dålig.
den var varken kul eller tråkig. den var bara lixsom halvdålig/halvbra.
riktigt kul att vara med sandra iallafall, shes a funny person :D



Min lilla söta pojkvän drog hit sig själv & två utav hans kompisar.
så dom var här ett tag & gjorde våran närvaro lite bättre... huhu.
Blev iallafall en katastrof kareoke, lite dansande & såntdära.



Åkte hem redan klockan två då jag kände lite ångest och ville hem,
försökte få tag på fredrik, men näe.. omöjligt.. vaknade runt 6 tiden
och skickade iväg ett mycket hotfullt sms, ^^ haha.. runt 7 tiden
ringde han och berättade att han sovit på "hotell falken=polisstationen" :P
BRA JOBBAT FREDRIK :-D så han kom iaf hit och vi sov till tre idag.



Strippan igår var iallafall rätt het, hehehe.... är han bög? :o
för annars är han sjukt strong som inte får stånd av alla tjejer
som kladdar & grejer på honom. ska fan klura lite till på den frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0