A broken heart can't be that bad

Idag tog jag & min muppiga pojkvän en tripp till affären! När han gick hem för att göra massa hyss så gick jag hem till sandra för att umgås en stund. :) Mycket skönt att bara dyka upp där helt oplanerat & säga " ska ja va märe? " Efter det blev det bara att gå hem & leka hemmafru och laga mat.




Sedan rök jag och fredrik ihop, att han inte smällde till mig är fortfarande weird för mig, jag kallade han jävla looser och han började packa ihop alla sina saker, ;) han ville tydligen aaaaaldrig mer se mig. Sedan insåg han väll att jag är sjukt snygg. hehehe. Nu har det iaf löst sig & vi har bakat sjukt goda chokladbollar. Nu ska vi fortsätta se " My sister's keeper "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0