How I roll

Sebastian Lind den 30 mars kl. 08:09
DIN* pojkvän var ju så jävla tuff, så det är väl bara för han att stå upp för sig själv över det han sa och stå sitt jävla kast. Sen att hor Jimmy Aldrins syster skulle vara en GOLHORA. Det kunde man ju nästa ge sig fan på.



Sebastian Lind den 30 mars kl. 14:45
Jajaja, detta fula tryne och denna lilla kuk får sitt ändå. Å det är underbart att vara jag ska jag säga dig. Jag känner inget för horungar, såsom din bror var och även dig.


Sebastian Lind den 30 mars kl. 15:54
Vadå magnus? Han har inget med detta att göra, det är din pojkvän som ringde och trodde han var någon jävla gangster utav något slag. DÄRFÖR! sedan att du fortsätter tro att du är en marodör och kan säga att du ska hugga en hur som helst.. Alltså, du är inte bara ful och slampig du heller, utan du är verkligen lik dum som du ser ut. Det är förns nu jag insett de ordspråket. Tror du jag är rädd för böter och fängelse, jag har både tillräckligt med pengar för att VASKA dem böterna, och sedan klarade jag 9 månader senast, sitter gärna 6 till om de ska vara så endast för att du ska hålla igen din käft. Det är väl klart du kan, dumma människor finns alltid här i världen. Du och Sandra har fucking till och med bytt namn för era "föredetta" namn var dem vidrigaste i stan förut. ANMÄL MIG DÅ! KOM IGEN. SÅDAN BROR SÅDAN SYSTER, GOLHORER HELA JÄVLA HÖGEN! ÄCKLIGT! SMUTSIGT!!!!!!



Sebastian Lind
den 30 mars kl. 17:10
Jag kan hålla med dig om att ta din bror in i detta var jävligt fel, men de spårar ur när jag blir förbannad. Jag har dock anledningar då din bror inte var den snällaste direkt, men de har inget med dig att göra. Så förlåt så jävla mkt, å de är ärligt! Jag har själv en storbror som dog för 4 år sedan så jag vet exakt hur de känns.


ANMÄLD!!

Har vi hittat sveriges hemskaste människa? jag tror nog det.
tror ni hans " ursäkt " betyder något? inte ett dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0