Where are you going?



fyfaaaaaan, har så sinnessjukt ont i högra stjärtbenet
, kunde knappt sova inatt PGA detta. Ingen aning om varför jag har så jävla ont, vet bara att jag haft såhär en gång förut också. BLÄ!


Igår höll jag på psyka med fredrik, alltså helt seriöst höll jag på dö av min egna humor, jag var så fruktansvärt rolig, ni anar inte :D jag satt och sa att fredrik hade ett

Grod/rått ansikte
Chimpans armar
Bäver bröst
älg ben!


HAHAHAAHHAHAHAHAHHA visst låter det kul?
chimpans armar! hahahaha.

Kommentarer
Postat av: decibell

HAHAHHAHAHAHHAHA chimpans armar :D HAHAHAHAHHA .. bara så du vet stavas det schimpans ;)ÄLSKAR ATT HA RÄTT!

2011-03-18 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0