I wanna make you mine

" Allt detta ska ha någon sorts koppling till skulder dem emellan, både relaterat till pengar och droger. Personen som letar efter Fredrik ska vara någon som funnits med i hans "tidigare liv" och är även involverad i sökandet efter honom, kanske till och med finns med i denna grupp. Fredrik själv ska vara vid liv och vid god hälsa, men ...kommer inte uppge för någon annan än dem han vistas hos (som mediumet såklart inte kunde tala om vilka de är) var han befinner sig och kommer troligtvis inte heller att dyka upp inom den närmsta framtiden då hotet gentemot honom är allt för påtagligt och skrämmande. Mediumet uppskattar att Fredrik skall finnas inom en 30 mils radie med Sundsvall som utgångspunkt. "




Något medium har tydligen sagt detta.. Jag vet faktiskt inte vad man ska tro. Man vill fortsätta hoppas på det bästa, men detta känns så långt ifrån fredrik så det går inte ens att tro på det lite. Som jag känner fredrik skulle han aldrig klara av att hålla sig borta från sin familj utan att säga ett ord.. Det går inte ihop i mitt huvud. Samtidigt kan jag inte sluta tänka på det, tänk om.........



Jag saknar dig älskade lilla du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0