Keep doing your thing

I know you didn't
bring me out here to drown

so why am I 10 feet under and upside down
barely surviving has become my purpose
cause I'm so used to living underneath the surface

if I could just see you
everything will be alright
if I see you
the storminess will turn to light



 

Fyfan vad jag saknar min fredrik. Jag är expert på att rymma från saker, hitta vägar att komma ifrån jobbiga saker. Men detta går inte att rymma ifrån, tro mig jag har försökt... jag är fast i detta jävla helvete.

 

Jag vet att jag inte är ensam, men jag känner mig så fruktansvärt ensam.. Ingen av mina närmsta känner fredrik på det sättet jag gör, vilket gör att jag känner mig ensam. Jag önskar dom kände honom så dom verkligen förstod vad jag pratade om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0