Trouble for me

Herre Gud!! om Won't you give up?:
Kommentar: Vad är det för fel på dig? Är du totalt hjärndöd eller? Vilken jävla idiot skriver ut på sin blogg om ett patetiskt bråk och vem i helvete skriver att folk röker? Och vem hotar med att gå till deras chef och få dom att göra ett drogtest? Herre gud hur patetisk får man vara. Lilla flickebarn ge dig inte in i en lek du inte där du inte kan reglerna. Hela jävla Sundsvall vet att Sebastian är den snällaste björnen i stan, visst han är lite trög ibland men genom snäll, till de som förtjänar det vill säga. Fortsätter du med dina hot kommer du ju bara skämma ut dig mer än du redan gjort. Väx upp lilla flickebarn




Svar: Jag är en sån typisk idiot som skriver ut ett " patetiskt bråk " jag tycker det inte är ett dugg patetiskt när man blir hotad att bli mördad. Vart någonstanns blev det patetiskt? Ingenstanns känner jag. Jag struntar väll i om HELA sundsvall tycker han är en "snäll björn" att mordhota någon är inte något en snäll björn gör i mina ögon.


En lek jag inte kan reglerna i? Jag kan reglerna väldigt tydligt känner jag. Och snälla du, du kan inte ens stå för vem du är. Förmodligen är det väll sebastian som sitter och försvarar sig själv och sitt sinnessjuka betende. Kommer jag skämma ut mig ÄNNU mer? allvarligt... tror du jag bryr mig om vad någon tycker eller tänker om mig? :P Jag är den sista som bryr mig om något här i världen.


Tyck vad ni vill, I don't give a damn.
I have a heart of stone baby ;)


Kommentarer
Postat av: Herre Gud

Så ung så dum, det är ju tur att alla växer upp nån gång här i livet, vissa förr andra senare tyvärr tror jag att du är den senare sorten. Lilla flicka alla bryr sig, så försök inte leka kall. Haha och om det hade varit Sebbe som skrivit hade du märkt det kan jag lova. Ett tips bara väx upp och bete dig

2011-04-04 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0